Service avgörande för tillväxt - tema vid nästa Frukostbricka

Service är en konkurrensfaktor för företag och organisationer. Årets första Frukosbricka den 11 mars handlar om vikten av service och Solna stads nya kontaktcenter presenteras.

Program

Årets första Frukostbricka inleds av kommunstyrelsens ordförande Pehr Granfalk som berättar om vilka nyckelfrågor som är viktiga för Solnas tillväxt och utveckling under mandatperioden 2015-2018.
Service är en konkurrensfaktor för företag och organisationer. I januari öppnade Solna stads kontaktcenter med syfte att erbjuda bättre tillgänglighet och bemötande för företagare och medborgare i kontakten med kommunen.

Ett företag som har arbetat länge med sitt servicekoncept är SEB. Frukostbrickans gästtalare Sören Lundgren berättar om SEB:s metodiska arbete för att bygga lojala och engagerade kundrelationer. Sören är head of service managament på SEB och har över 30 års erfarenhet av att utveckla företag och organisationers förmåga att möta kundernas förväntningar. Sedan 2007 har han arbetat hos SEB och dessförinnan hos Vodafone som Head of CRM och Customer Insight.

Gyda Refslund, kontaktcenterchef, berättar om Solna stads nya kontaktcenter.

Tid och plats
Onsdagen 11 mars
Kl. 8.00-9.00. Frukost serveras från kl 7.30.
Solna stadshus, Kommunfullmäktigesalen. Stadshusgången 2 (Solna centrum).

Anmäl dig här
Anmälan stänger 4 mars.

Varmt välkommen!

Dela: